[email protected]


Logo
Banekalender

Administrasjonen tar ferie i juli

Forfatter: Simon Lyslo Wilhelmsen

03. juni 2026

Årvoll IL
News article image

Administrasjon tar ferie i juli

    

Administrasjonen i Årvoll IL gjennomfører ferieavvikling i juli. Det vil derfor ikke være noen fast bemanning på klubbhuset i denne perioden. Samtidig vil ventilasjonsanlegget være slått av.

Har du behov for å komme i kontakt med oss, kan du fortsatt sende e-post. Administrasjonen vil være tilgjengelig i perioder, men på grunn av ferieavvikling må du regne med at det kan ta litt lenger tid før du får svar.

Administrasjonen er tilbake etter sommerferien, og ventilasjonsanlegget settes da i normal drift igjen.

Vi ønsker alle medlemmer og frivillige en riktig god sommer!