Banekalender
Administrasjonen tar ferie i juli
Forfatter: Simon Lyslo Wilhelmsen
03. juni 2026
Årvoll IL
Administrasjon tar ferie i juli
Administrasjonen i Årvoll IL gjennomfører ferieavvikling i juli. Det vil derfor ikke være noen fast bemanning på klubbhuset i denne perioden. Samtidig vil ventilasjonsanlegget være slått av.
Har du behov for å komme i kontakt med oss, kan du fortsatt sende e-post. Administrasjonen vil være tilgjengelig i perioder, men på grunn av ferieavvikling må du regne med at det kan ta litt lenger tid før du får svar.
Administrasjonen er tilbake etter sommerferien, og ventilasjonsanlegget settes da i normal drift igjen.
Vi ønsker alle medlemmer og frivillige en riktig god sommer!